پرسش و پاسخ
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحهای منتقل میشوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.
چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟
لطفاً ایمیلهای اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیلهای ارسال شده به حسابهای کاربری gmail گاهی spam میشوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال میشود نه خود رمز.
آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
آیا برای خرید از سایت حتما باید در سایت عضو باشم؟
بله، با این که بدون وارد شدن به سایت میتوانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.
آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
از طریق کد پیگیری سفارش که بعد از خرید در اختیار شما قرار میگیرد.
میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.
آیا می توانم سفارشم را کنسل کنم؟
لطفا دقت فرمایید بعداز تکمیل وجه هیچ گونه کنسلی بنا بر شرایط مالیاتی از سمت خریدار امکان پذیر نیست.
چرا محصولات تغییر قیمت داشته اند؟
به دلایل شرایط ارزی قیمت تمامی محصولات می تواند حالت افزایشی و یا کاهشی داشته باشد لذا در صورت تغییر قیمت پس از ثبت سفارش همکاران مالی با شما ارتباط برقرار کرده و به شما قیمت به روز را اعلام خواهند نمود لذا شما در آن مرحله مختار هستید که سفارش خود را تاییدیه نهایی و یا کنسل نمایید
اگر محصول در زمان دریافت دچار آسیب شده بود چه کار کنیم؟
قبل از باز کردن بسته الزامیست که از بسته فیلم و عکس تهیه شود پشتیبانی به هیچ عنوان بدون فیلم و عکس و یا صورت جلسه کتبی نماینده تحویل دهنده کالا صورت نمیپذیرد.
از هر گونه تماس مستقیم با پشتیبان خود داری نمایید لطفا از طریق واتساپ و یا تلگرام پشتیبانی های لازم را بعمل آورید.
ارسال محصول چند روز زمان می برد؟
لطفا دوستان عزیز در نظر بگیرند روند ارسال سفارشات حداقل 3 روز کاری بعد از ثبت سفارش است.
حداقل بازه دریافت سفارشات 7 الی 10 روزکاری بعد از پایان روند ارسال سفارشات هست.
روزهای کاری با کسر پنج شنبه ها ، جمعه ها و تعطیلات رسمی محاسبه می گردد.
چرا در فاکتور هزینه ارسال لحاظ نشده است؟
درصورتی که در فاکتور شما در سایت ، هزینه حمل محاسبه نشده باشد هزینه حمل به صورت پس کرایه و توسط مشتری در زمان دریافت کالا پرداخت خواهد شد .
پیش از خرید کالا، چگونه میتوانم از این که کالا ساخت کجاست، مطلع بشوم؟
لازم به ذکرست که کشور سازنده روی کیفیت کالا تاثیری ندارد و برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین میکند و تنها به دلیل خط تولید ارزانتر است که بسیاری از کالاها در چین تولید میشوند.
آیا میتوانم برای شخص دیگری از کریستال شاپ خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد:
1) ورود به کریستال شاپ،
2) اطلاعات ارسال سفارش،
3) بازبینی سفارش و
4) اطلاعات پرداخت.
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما میتوانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشت